فرچه سر دریلی

فرچه

فرچه سر دریلی

هیچ کاری وجود ندارد که نتوانید با این مجموعه برس دریلی همه کاره از پس آن بر بیایید. می‌توان از آنها برای تمیز کردن کباب‌پز، پاک کردن کثیفی‌ها و زباله‌ها از مجموعه‌ای از لاستیک‌ها یا تمیز کردن داخل توالت استفاده کرد. حتی میله ای برای کمک به تمیز کردن فضاهای صعب العبور وجود دارد.

به دنبال تمیز کردن کامل و قدرتمند هستید؟ ما بیش از دوازده مورد از بهترین گزینه‌های فرچه سر دریلی موجود امروز را قبل از انتخاب 7 مورد برای آزمایش کنار هم بررسی کردیم. ما کثیف ترین شکاف ها و شکاف ها را برای تمیز کردن پیدا کردیم و سطوح آشپزخانه، حمام و گاراژ را صاف کردیم. ما حتی هر ابزاری را به کثیف‌ترین وسایل در فضای باز، تمیز کردن پره‌ها و قطعات دوچرخه بردیم. در حین تمیز کردن، عملکرد و عملکرد هر کدام را ارزیابی می‌کنیم و کاربردهای ظریف و بهترین عملکردها را برای دسته‌های خاص پیدا می‌کنیم. پس از ساعت ها شستشوی واقعی سطوح اطراف خانه، توصیه های خود را برای کمک به شما در خریدهای آینده ارائه می دهیم. لیست بهترین ابزار ما نیز بسیار مفید است.

بهترین اتصالات برس مته برای شستشوی عمیق تر

با یکی از این ضمیمه‌های مته هوشمند، قدرت تمیز کردن خودرو را حتی بیشتر کنید.

پاک‌کننده‌های شیمیایی بی‌شماری خودرو در بازار وجود دارد که همگی برای از بین بردن لکه‌ها و رسوبات سرسخت بدون آسیب رساندن به تناسب و پرداخت طراحی شده‌اند. با این حال، برای دادن بهترین شانس مبارزه به این مواد شیمیایی، عمل تمیز کردن مکانیکی یک برس خوب بسیار مهم است، زیرا به کف کردن محصول و هم زدن سطوح برای نفوذ تمیز کردن بهتر کمک می کند.

 

برس‌های سنتی بسیار خوب هستند، اما راه‌هایی برای به دست آوردن قدرت هم زدن بیشتر وجود دارد، همگی بدون آسیب رساندن به سطوح. اتصالات برس مته به راحتی بر روی انتهای هر مته الکتریکی (از جمله درایورهای ضربه ای) قرار می گیرد و از موتور ابزار برای برخی توانایی های تمیز کردن قوی تر استفاده می کند. ما بهترین نمونه ها را برای فروش پیدا کرده ایم که همگی برای سهولت در تمیز کردن خودرو طراحی شده اند. همچنین، لطفاً توجه داشته باشید که مگر اینکه ذکر شده باشد، باید برس خود را تهیه کنید.

 

بهترین اتصالات فرچه سر دریلی

بهترین اتصال برس دریلی برای فرش

شاید محل شروع عالی برای یک برس موتوری، فرش ها و سایر سطوح پارچه ای خراشیده نشوند و برس به از بین بردن بوی بد، لکه های تعبیه شده و حتی به بازیابی الیاف صاف کمک کند. این برس سفید  برای تمیز کردن فرش، اثاثه یا لوازم داخلی و چرم طراحی شده است بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود. موهای نرم همچنین به این معنی است که این برس را می توان در اطراف تمیز کردن شیشه و مبلمان خانه قرار داد.

 

فرچه سر دریلی : این نوع فرچه در 3 سایز نرم،متوسط،زبر ارائه میشود.
فرچه نرم معمولا جهت شست و شوی مبلمان و یا صندلی خودرو استفاده میشود
فرچه متوسط معمولا جهت شستن کفی خودرو و یا شستن موکت و… استفاده میشود
فرچه زبر هم جهت شستن فرش و موکت مصرف میشود
این نوع فرچه به دلیل مصرف عامیانه و معمولی جز تولید بالا میباشد
این فرچه ب دو گونه مورد استفاده میشود
هم به صورتی که ب سر دریل بسته میشود و هم ب مینی سنگ فرز بسته مشود که در تصاویر پایین نمایش داده شده است

فرچه

فرچه سر دریلی

ست هد برس دریلی
  • کارهای تمیز کردن سرسختانه را سریعتر انجام دهید
  • ایده آل برای تمیز کردن چرخ ماشین، کاشی، سنگ مرمر، کفپوش، دوغاب و سرامیک
  • سازگار با مته شارژی یا درایور ضربه ای
  • ست شامل: برس 10 سانتی متری، برس 5 سانتی متری و برس گرد است
  • لطفا توجه داشته باشید: مته شامل نمی شود

 

این مجموعه فرچه سر دریلی برای تمیز کردن تمام کثیفی های اضافی موجود در خانه شما عالی است. شما مجبور نیستید خانه خود را فقط با دستان خود تمیز کنید زیرا تمام مکان های صعب العبور را با دقت تمیز می کند. این مجموعه از سه سر برس با اندازه های مختلف تشکیل شده است که همگی دارای موهای نایلونی با سفتی متوسط ​​هستند که سطح محل استفاده را خراش نمی دهد. برس ها را می توان به راحتی برای تمیز کردن وان، کاشی دوش، سطوح حمام، دوغاب، اثاثه یا لوازم داخلی، چرخ ها، کاشی، دوش، توالت، آشپزخانه، وان حمام و فرش استفاده کرد. این برس ها تقریباً برای همه دریل های شارژی مناسب هستند.  

طرفداران
  • فرچه سر دریلی دسترسی گسترده به شما امکان می دهد در فضاهای تنگ و نقاطی که دسترسی به آن سخت است تمیز کنید
  • برس هایی با اندازه های متغیر برای تمیز کردن سطوح مختلف در دسترس هستند
  • خدمات عالی